tirsdag den 4. december 2012

Bjældeengleklang

En lillebitte nuttet engel, som jeg bare må dele med jer.
Jeg fik noget origamipapir med glittereffekt i går. Egentlig var det meningen at jeg skulle lave traner, men det kunne jeg overhovedet ikke finde ud af. Så istedet freestylede jeg lidt og fik en form som mest lignede en kjole.
Så fandt jeg perlekassen frem, tegnede ansigt på en perle, trak det på en snor, en blomsterpalliet som hår og en sølvfarvet perleskål som krone. Nede under kjolen hænger der en bjælde. Det er vel jul. :-)





PS: Er sikker på jeg sagtens kan folde traner. Det må være vejledningen den var gal med.

4 kommentarer:

  1. Jeg elsker hende- laver du nogel til salg? Knus Heidi

    SvarSlet
  2. Jeg elsker hende mere ;O) Jeg vil os, købe nogen...;O)

    SvarSlet
  3. Jamen, så må jeg jo i gang :-)

    SvarSlet
  4. Hun er meget sød... og klart det er vejledningen det halter med... Har købet nogen af dine pakker med cirkler og er så glad for dem, de er foldet og monteret med snor og perler, det ser fantastisk ud. Tak

    SvarSlet